Friday, April 10, 2009

Similarminds.com

Fant en side med personlighetstester :)

Jeg synes disse er så morsomme. Seriøe greier altså, men jeg synes det er morsomt likevel ;)

Her er resultatet mitt på Jung-testen:

ENTJ - "Field Marshall". The basic driving force and need is to lead. Tend to seek a position of responsibility and enjoys being an executive. 1.8% of total population.
Take Free Jung Personality Test
personality tests by similarminds.com


Kanskje dette betyr at jeg er innenfor de 5% av verdens befolkning min kjære far synes er greie å ha med å gjøre, he he he he (litt intern humor her for de som forstår den ;) )

2 comments:

Eirin said...

Denne har jeg vært og tatt hos Hallvard en gang jeg var 16, da ble jeg en INFP. :)

http://similarminds.com/jung/infp.html
og jeg lurer på om pappa kanskje var en INTP, men det skal jeg ikke si for sikkert. :)

hijabinfo said...
This comment has been removed by the author.