Thursday, April 24, 2008

Yay!!

Selvtilliten min økte med omtrent det dobbelte i dag!

- Jeg har egenhendig avholdt en avskjedsfest med åtte barn som bare snakket arabisk!
I tillegg hadde vi mine egne tre tilstede naturligvis, og siden Maryam utgjør sånn omtrent tre personer målt i lydstyrke og aktivitetsnivå, regner vi at det var 13 personer tilstede ;)

Stemningsbilder:





Mannen foretok en strategisk tilbaketrekning etter at de første tre gjestene kom. Han fant ut at det var veldig viktig å gå og få en mening fra bilmekanikeren om hvor mye han kan selge bilen for ;) (Jeg sier ikke noe om at da han ringte fra verkstedet for å spørre om alt gikk bra her, var alle gått - og han satt og drakk te).

Men jeg har altså servert pizza, pølser og kake, lekt pakkeleken, satt hale på et esel, fisket godteposer og prøvd å roe ned 13 (sic) balstyrige unger - på arabisk! :D
Jeg er knallstolt!!

Jeg var rimelig svett etterpå, så jeg er sjeleglad for at jeg ikke trengte å ta hele oppryddingen på egenhånd også. Det lå borddekorasjoner, girlandere, snopepapir, ballonger og sjokoladeglasur uber alles. Yummy! Heldigvis glemte jeg å lage popcorn! Og heldigvis hadde jeg vært klartenkt nok til å be vaskedamen komme om kvelden! Så da ble det sleiket igjen i løpet av halvannen time, mens jeg kunne manøvrere ungene gjennom tannpuss og pysjamaser, og vite at jeg kunne slenge meg ned på sofaen etterpå og glo på TV. Jepp, det blir en av tingene jeg kommer til å savne! Men det veier ikke opp :D Gleder meg likevel mest til å komme hjem igjen!

No comments: